Du benytter en nettleser vi ikke støtter. Se informasjon om nettlesere

Pilot for strukturert tverrfaglig oppfølging - Oppfølgingsteam

Kommuner som mottar tilskudd deltar i en flerårig pilot fra 2018 til 2023. Søknad om deltakelse er innvilget for hele perioden, med årlig rapportering.

Slik blir prosessen

  • Oppstart av piloten:
    01. september 2018
  • Rapporteringsfrist for 2022:
    01. april 2023
  • Avslutning av pilot:
    31. desember 2023

MERK: Før du skal søke eller rapportere, må du få delegert Altinnrollen Helse-, sosial- og velferdstjenester. Skal du signere skjemaet kreves rollen Begrenset signeringsrettighet. Du kan få delegert rollene av daglig leder eller styreleder i virksomheten. 

Innholdet i piloten er nærmere beskrevet i rammedokumentet (PDF). 

Se også video om pilot for strukturert tverrfaglig oppfølging (youtube.com)

 

Regelverk

Se fullstendig regelverk (PDF) | Standardvilkår for tilskudd fra Helsedirektoratet

Først publisert: 04.03.2019 Sist faglig oppdatert: 28.10.2022 Se tidligere versjoner

Kontakt