Du benytter en nettleser vi ikke støtter. Se informasjon om nettlesere

Innføring av digitale samhandlingsløsninger

Tilskuddsordningen skal legge til rette for raskere utbredelse av digitale samhandlingsløsninger ved å gi støtte til sentrale roller i forbindelse med utprøving og innføring av pasientens legemiddelliste.

 

For å kunne fylle ut søknadsskjemaet må du få delegert de rette tilgangene. Alle tidligere innsendte søknader finner du i virksomhetens arkiv i Altinn. Du finner mer informasjon om Altinntilganger sammen med flere nyttige søknadstips her: Lag en god søknad og Tilskuddswebinar - søknad om tilskudd for 2024.

Slik blir prosessen

  • Søknadsfrist:
    01. mars 2024
  • Forventet ferdigbehandling av søknader:
    31. mars 2024
  • Rapporteringsfrist:
    01. april 2025

Regelverk

Se fullstendig regelverk (PDF) | Standardvilkår for tilskudd fra Helsedirektoratet
 

Kontakt

Først publisert: 21.12.2023 Siste faglige endring: 21.12.2023 Se tidligere versjoner