Pilotprosjekt for samhandling mellom Nav og kommunale helsetjenester
Helsedirektoratet viderefører målet om å prøve ut systematiske samarbeidsmodeller mellom arbeids- og velferdstjenestene (Nav) og kommunehelsetjenesten for å tilby en tidlig, samtidig og koordinert oppfølging av målgruppen. Ved hjelp av samarbeidsmodellen skal pasienter i målgruppen tilbys rask støtte til å bli stående i jobb, til å unngå eller forkorte sykefravær og til arbeidsrettede tiltak eller utdanning for å komme i jobb.
Hvem kan søke tilskudd?
- Interkommunale selskaper
- Kommuner
Søk om tilskudd
Før du kan sende inn en søknad, må både organisasjonen og personene som representerer den registreres i Helsedirektoratets tilskuddsportal. Les veiledning for innlogging og registrering.
Du får gode tips til søknadsskriving i artikkelen lag en god søknad.
Søknadsfristen for denne tilskuddsordningen har gått ut.
Rapporter på tilskudd
Du vil motta en oppgave i Helsedirektoratets tilskuddsportal når rapporteringsskjema har blitt gjort tilgjengelig.
Vi anbefaler at du leser veiledning til rapportering om bruken av tilskudd før du fyller inn rapporteringsskjemaet.
Hvem har fått tilskudd?
Fullstendig oversikt over alle mottakere av tilskudd på denne ordningen.