Er måla oppnådd: Tilskotsmottakaren sin vurdering av gjennomførte tiltak og korleis eller i kva grad dette har bidratt til at måla for tilskotsordninga (sjå punkt 1) er oppnådd. Rapporteringa skal kortfatta skildre status og utvikling for:
- Talet på nye stillingsbrøkar eller årsverk for yrkesgrupper som er omfatta av tilskotet, jf. punkt 4 (helsesjukepleier, jordmor, fysioterapeut, lege, psykolog og administrativt støttepersonell.)
- Tilgjengelegheit og synlegheit
f.eks. at tenesta eller tilbodet: - er tilgjengeleg fleire dagar eller timer,
- har meir praktisk plassering for brukarane og samarbeidspartnarar
- i større grad deltar i aktivitetar og undervisning på skolen.
- Tverrfagleg samarbeid mellom yrkesgruppene i helsestasjons- og skolehelsetenesta og samarbeid på leiarnivå i kommunen, med barnehagar, skoler og andre relevante aktørar.
Rekneskap: Det skal vere ført rekneskap for tilskotet, åtskilt frå andre rekneskap i kommunen. Rekneskapen skal vere lagt fram for revisor som grunnlag for kontrollhandlingane til revisoren. Rekneskapen skal vere ført i tråd med kontoplan i Kostra. Prosjektrekneskapen som blei oversend revisor skal sendast inn som vedlegg saman med revisoruttalen.
Revisorattestasjon: Revisjonen skal følge standarden ISRS 4400.
Avtalte kontrollhandlingar: Revisoren skal kontrollere:
- at inntekter, inkludert middel frå fond frå tidlegare år og refusjon av sjukelønn m.m., er korrekt ført i prosjektrekneskapen
- at tilskotet er nytta til lønnsrelaterte kostnadar, slik det er definert under punkt 4.
- at lønnsrelaterte kostnader er nytta til fagkompetanse i tråd med punkt 4.
- at ubrukt tilskot er korrekt avsett til fond og stadfeste beløp
- at rekneskapen er riktig.